کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مراقب کلاهبرداری‌های شب عید باشید

رئیس پلیس فتا استان بوشهر پیشاپیش ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سال جدید از شهروندان بوشهری خواست مراقب کلاهبرداری های اینترنتی به هنگام خریدهای شب عید باشند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ  "داریوش پورسعید " در تشریح جزئیات این خبر تصریح کرد: از آنجا که هر روز شاهد افزایش فروشگاه‌های مجازی و خرید هموطنان عزیز بصورت اینترنتی می باشیم به همین منظور سعی کنید از فروشگاه های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی (صادر شده از سوی مرکز تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت) خرید نمائید.
وی در ادامه افزود: در هنگام خرید اینترنتی و در زمانی که پس از انتخاب کالا به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک رهنمون می‌شوید، دقت کنید که حتماً آدرس صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی، متعلق به همان بانکی باشد که آرم و لوگوی آن را در صفحه مشاهده می‌کنید.
این مقام انتظامی اظهارداشت: شهروندان به هنگام خرید نهایت دقت را در راستای شناسایی فروشگاه مربوطه داشته باشند و از فروشگاه هایی که کالاهای غیرمجاز و ممنوعه را تبلیغ و به فروش میرسانند خرید نکنند.
سرهنگ پورسعید بیان کرد: صفحاتی که ناخواسته در برابر شما باز می‌شوند و حاوی تبلیغات فروش کالاها و ارائه خدمات هستند، ممکن است تقلبی بوده و قصد کلاهبرداری داشته باشند که کاربران عزیز با ارتقاء دانش اینترنتی خود سوء استفاده کنندگان این فضا را ناکام خواهند گذاشت.
وی در ادامه به جایگزینی عابر بانک و خرید از طریق دستگاه pos را یکی دیگر از خدمات بانکداری الکترونیک نام برد و گفت: هموطنان گرامی هنگام خرید از دستگاه های pos به هیچ عنوان رمز کارت خود را به فروشندگان اعلام نکرده و دقت لازم را در ثبت مبلغ مورد نظر داشته باشند.
سرهنگ داریوش پورسعید خاطرنشان ساخت: شهروندان تا حد امکان از کارت های عابر بانک خود محافظت نموده و به هیچ عنوان رمز را در کنار خود کارت قرار ندهند و به هنگام مفقودی آن بلافاصله به بانک مراجعه و کارت را باطل نمایند.
رئیس پلیس فتا استان بوشهر در پایان با توجه به خرید در فروشگاه ها از طریق دستگاه pos از شهروندان خواست، خریداران گردش مالی خود و مبالغ کسر شده به هنگام خرید را روزانه بطور مرتب چک کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19797 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: cyberpolice.ir تاریخ خبر: 1392/12/20 تعداد مشاهده: 1516
کلید واژه ها: ,
سافت گذر